Weboldalunk sütiket használ. Ezek a sütik segítséget nyújtanak számunkra, hogy az oldal böngészése során meg tudjuk Önt különböztetni a többi felhasználótól, hogy minél teljesebb élményben lehessen része, valamint az oldal tökéletesítéséhez is hasznosak. Bővebb információ: https://www.babszem.hu/adatvedelmi-es-adatkezelesi-szabalyzat-167
Kategóriák

GYIK

Hány nap alatt kapom meg a csomagot, hogyan érkezik?
Szállítási idő: 3-5 munkanap. A Magyar Posta Logisztika szállítja ki a csomagokat.

Hogyan fizethetek?
Fizetési lehetőségek: Bankkártyás fizetés, ​Utánvétes fizetés (készpénz vagy bankkártyával), Előre utalás.

Módosíthatom a rendelésem utólag?
Igen, amennyiben még nem adtuk át a futárszolgálatnak a rendelést. Ezesetben vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben.

Lehet telefonon rendelni?
A jogszabály értelmében a vevőnek kell leadnia rendelését webáruházon keresztül.

Van-e lehetőség személyes átvételre?
Nincs, a megrendeléseket futárszolgálat szállítja ki.

Lehetséges, hogy csökkent a fotelem tartása?
Igen lehetséges, idővel a gyöngyök terhelés hatására természetüknél fogva tömörödnek. Ilyenkor érdemes babzsákfotelünket újratölteni.

Hogyan lehet tisztán tartani a babzsákfotelemet?
A külső huzat levehető, cserélhető, és 30°C-on géppel mosható. Kültéri babzsákjainkat vizes szivaccsal is takaríthatod.

Sérülten érkezett meg a csomag, mit tehetek?
Ha ilyen történne, kérünk írjatok a futárral jegyzőkönyvet, és küldd el az info@babszem.hu e-mail címre is, hogy kárpótolhassunk téged.

blog comments powered by Disqus